dkf elmarad.jpg
Kedves Futók!

Nagyon nehezünkre esik leírni ezt a mondatot, de a mai napon végleges döntés született arról, hogy idén nem tudjuk megrendezni a  Dunakanyar Félmaratont. 
Emlékezhettek, hogy első körben a márciusi kormányrendelet miatt 2 héttel a verseny előtt kellett lemondanunk a rendezvényt. Ezután rögtön kitűztünk egy minél távolabbi (talán túlságosan is távoli) pótnapot abban a reményben, hogy szeptemberre már csak egy rossz emlék lesz a vírus. Amikor újra nekiálltunk a rendezvény előkészítéséhez, az volt az alap hozzáállásunk, hogy ha ismét fellángol a vírus helyzet, akkor semmiképpen sem emocionális szempontból fogunk a rendezvényről dönteni. Mi rendezvényszervezők vagyunk, nem virológusok, sem orvosok. Mi is csak a sajtóból tájékozódunk a Covid 19-ről, nem vagyunk sem vírus tagodók, sem pedig pánikkeltők.  Azt gondoljuk, hogy mint rendezők az eddigi zöld szemlélet mellé még a higiéniára tudunk nagyobb hangsúlyt fektetni, azaz maszk, kesztyű kötelező viselése a rendezőségnek, ajánlása a futóknak, kézfertőtlenítők kihelyezése, stb. Viszont azt eldönteni, hogy ezek mellett egy rendezvény vírus szempontjából kockázatot jelent-e az emberekre vagy sem, az nem a mi kompetenciánk. Szóval, az elmúlt hetekben amellett, hogy teljes bedobással készültünk a versenyre, minden hatósággal és szervezettel kapcsolatban álltunk és folyamatosan egyeztettünk a verseny ügyében. A mai napon kaptunk egy végleges döntést arról, hogy a versenynek helyszínt adó város az újra alakuló vírus helyzet miatt visszavonta a verseny rendezéséhez korábban kiadott engedélyt. A lemondás tehát nem a mi döntésünk, de kérjük, hogy velünk együtt fogadjátok el Ti is, nem látunk esélyt arra, hogy további erőltetéssel bármilyen eredményt is elérhetnénk a verseny megmentése ügyben. Minden lehetőséget számba vettünk, átgondoltunk, nagyon, nagyon akartuk ezt a versenyt. Nagyon szomorú, hogy újra ilyen hírt kell közölnünk, Veletek együtt mi is nagyon csalódottak vagyunk, közös veszteségünk ez a verseny. 
 
Az elmúlt hónapokban a honlapon és több hírlevélben is tájékoztattunk Titeket a "Dunakanyar Félmaraton tudnivalókról", ezekben már benne volt egy B-terv is, ami a verseny virtuális megrendezése. A szeptember 4-i határidőig sokan éltek már a lehetőséggel, miszerint átírattátok a nevezést a virtuális futamra, mivel sajnálatos módon az előző hetekben már lehetett sejteni, hogy hamarosan érkezik a második hullám. Akik eddig az élő versenyre voltak benevezve, nincs szükségük átírásra, mindenkit automatikusan beteszünk a virtuális futamba, elég lesz majd az eredményt feltölteni. Tudjuk, hogy ez nem pótolja a versenyélményt, hiszen egy tömeges közös futás, megmérettetés nem ugyanaz, mint amikor egyedül vagy csak egy-két baráttal futjuk a távot, de legalább elkészül egy eredménylista és el tudjuk Nektek postázni az érmeket és a mágneses rajtszámtartókat amik már hónapok óta itt várják, hogy hozzátok kerüljenek. Bátorítunk Titeket, hogy amíg lehet, azért páran a barátaitokkal, rokonaitokkal, akikkel egy közösségben éltek egyébként is, fogjatok össze és saját környezetben rendezzétek meg a saját mini házi versenyeteket - anyuék futnak, apuék a gyerkőcökkel frissítenek, szurkolnak vagy fordítva  vagy vegyesen :) legyünk kreatívak és ne engedjük, hogy ez a helyzet elvegye a kedvünket a futástól, sőt! 

Mindenkitől megértést kérünk, és olvassátok el hogy mért marad csak a virtuális futam opció.

Már a márciusi törléskor sem volt lehetőségünk visszafizetni a nevezési díjakat, mivel akkor már csak 2 hét volt a versenyig, és akkorra már minden elő volt készítve, legyártva, ami a versenyhez kell. Ezeket pedig a nevezési díjakból  kellett finanszírozni. Ezért vannak a kedvezményes nevezési díjak határidőhöz kötve, és ezért vannak a versenyszabályzatban a visszafizetési, visszalépési határidők, és a vis major eset is.
Mi márciusban úgy döntöttünk hogy kitűzünk egy pótnapot a megrendezésre, mert Ti is és mi is azt szerettük volna a legjobban, hogy együtt futhassunk. Mivel a pótnapra értelemszerűen Ti sem fizettetek újra és mi sem gyártottunk le mindent újra, viszont ugyanúgy kellett engedélyeztetni és előkészíteni a versenyt, ami újabb költségeket jelent, most sem más a helyzet mint márciusban, azaz továbbra sincs lehetőségünk a nevezési díjakat visszafizetni.
Senki sem tudja megmondani hogyan alakul a jövő, mikor leszünk túl a vírus veszélyen, mikor lehet biztosan rendezni egy versenyt, ezért a tavaszi virtuális futások pozitív tapasztalatai alapján úgy gondoljunk, hogy jelen helyzetben ez a legjobb amit tenni tudunk, hogy mégis valami futóélményben legyen részünk.

A Dunakanyar Félmaraton virtuális futamának - befutóérem és mágneses rajtszámtartó szett postázva és letölthető oklevéllel - a nevezési díja 7500,- Ft. Azoknak a futóknak akik ennél kevesebb nevezési díjat fizettek, nincs tennivalója. Azok akik ennél többet fizettek, valamelyik általunk 2021-ben rendezett versenyen a nevezéskor beszámíthatják a különbözetet. Ehhez a nevezésnél a számlázási címnél meg kell adni a mostani versenynek a regisztrációs kódját és a számlának - amit küldtünk - a sorszámát, vagy egy banki kivonatot amin látszik az utalás. - ezeket érdemes most lementeni, hogy ne később kelljen visszakeresni.


Tényleg Veletek együtt szomorkodunk, bosszankodunk és tűrünk, és Veletek együtt várjuk, hogy a következő év már nem a vírusról fog szólni.


Hogyan működik a virtual run? 
A kiválasztott táv szeptember 19-én 9:00-től teljesíthető egészen szeptember végéig
A táv lefutása közben használj gps órát vagy bármelyik mobil app-ot, ami méri a távot és akkor állítsd majd le, amikor pontosan megvan az általad választot táv. Fotózd le az órát, vagy mentsd le az app-ról a képet.  Fontos, hogy ne fuss többet mint a választott táv, illetve ha mégis, először álítsd meg az órát a választott táv teljesítésekor, hogy helyes időt tudjunk írni az okleveldre.
Utána már csak az van hátra, hogy feltöltsed az eredményt és a "bizonyíték" fotót a Panorámafutás oldalra (versenyek menüpont alatt találod az eredmény oldalt. A fent említett regisztrációs kódra itt is szükséged lesz)

Az eredményed (név és idő)  feltöltése (és ellenőrzése) után felkerülsz az eredménylistára. Ellenőrzés után feltesszük a letölthető oklevelet és elpostázzuk az érmet és a mágneses rajtszámtartót.

Ha még bármilyen kérdésed lenne, nézz utána a GYIK oldalon (a honlapunkon) és ha ott nincs a válasz, vedd fel velünk a kapcsolatot, szívesen segítünk.

Továbbra is vigyázzunk egymásra!
Szeretettel,
Judit és Markus 

 
DUNAKANYAR FÉLMARATON
 

Időpont: 2020.09.20. 
Rajt/Cél: Nagymaros Fő tér
Táv: 5 km, 12 km, 21 km 

Rendező: Proathlon Bt
Partnerek: Nagymaros, Zebegény, Szob Önkormányzata
 
Program

2020. Szeptember 19.
16:00-18:00-ig Rajtszámátvétel a nagymarosi Művelődési Házban
2020. Szeptember 20.
7:00 - 9:00-ig Rajtszámátvétel a nagymarosi Művelődési Házban
9:00  RAJT 21 km
9:20  RAJT 12 km 
9:30  RAJT 5 km 
9:35  RAJT 400 m 

11:45  Eredményhirdetés
 
Pálya
Aszfalt (kerékpár) út
Tervezett útvonal
Szintidő: 21 km = 2:30
               12,5 km = 1:45
                5 km = 0:45
Rajt és cél: Nagymaros
Fordító 21 km: Szob 10,5 km
Fordító 12 km: Zebegény 6,2 km
Fordító 5 km: Nagymaros 2,5 km
Frissítési pontok:
2 km, 6,2 km, 9,5 km, 15 km, 19 km és  a célban
Versenyszabályzat
Kérjük olvasd el a Dunakanyar Félmaraton indulási szabályzatát ezen a linken
 
Útmutató
Hasznos infók indulóknak (érkezés, parkolás stb) ezen a linken
Zöld verseny: Versenyeinken nem használunk semmilyen poharat - se műanyag, se papír -, az öko frissítőasztaloknál tudjátok feltölteni a saját kulacsaitokat, poharaitokat illetve minden versenyen biztosítunk összehatjható soft cupot betéti díj ellenében illetve meg is vásárolható valamint néhány versenyen ajándékba adjuk a rajtszám mellé. 

Díjazás 
5, 12, 21 km-en serleg az abszolút első 3 nőnek és férfinak, és befutóérem mindenkinek
 
Az eredménylistán az alábbi korosztályok szerint lesznek feltűntetve a helyezések:
– 12 – 15 év között
– 16 – 24 év között
– 25 – 44 év között
– 45 – 64 év között
– 65 év felett

Életkor meghatározásában a verseny évében december 31-ig bezáróan betöltött életkor a mérvadó.
 
A nevezési díj tartalmaz:
    • részvételt a versenyen
    • chipes nettó időmérést
    • rajtszámot
    • egyedi befutóérmet
    • a rajtcsomag ajándéka egy rajtszámtartó mágneskészlet
    • frissítést a pályán és a célban
    • orvosi felügyeletet
    • biztosított útvonalat
    • 27% Áfát
Nevezés
online nevezés 2019.10.01-től 2020.09.14-ig
Helyszíni nevezésre nincs lehetőség
 
A nevezési lap kitöltése után a  nevezési díjat a Proathlon Bt bankszámlaszámára kell átutalni. A beérkezett befizetés után emailben küldjük a számlát. A verseny napján a rajtszám átvételéhez egy fényképes igazolvány felmutatása szükséges. Mindenki csak a  saját rajtszámát veheti át!

 
Nevezési díjak
21 km (max 1000 fő, 16 éves kortól):
Január 6-ig: 9.000,- Ft
Szeptember 14-ig: 10.000,- Ft
  
12 km (max 600 fő, 12 éves kortól):
Január 6-ig: 8.000,- Ft
Szeptember 14-ig: 9.000,- Ft
 
5 km (max 400 fő, 12 éves kortól):
Január 6-ig: 6.500,- Ft
Szeptember 14-ig: 7.000,- Ft
 
400 m (12 éves korig) BETELT
Október 1-től: 1500,- Ft
A nevezési díjat a regisztrációt követően erre a számlára kell utalni:
Proathlon Bt
Raiffeisen Bank: 12010374-00146880-00100006
Raiffeisen Bank IBAN: HU53120103740014688000100006  (Forint)
SWIFT: UBRTHUHB

Külföldről fizetőknek: 
A legkisebb tranzakciós költség érdekében javasoljuk a transferwise használatát.
cég neve: Proathlon Bt.  email cím: info@proathlon.hu
IBAN: HU53120103740014688000100006  (Forint)

Jó felkészülést, várunk a rajtvonalon!

HÍRLEVÉL

Csatlakozz te is a több mint 8000 feliratkozott futónkhoz, és értesülj elsőként a versenyeinkkel kapcsolatos újdonságokról.

A hírlevél feliratkozással az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat elfogadom

  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
0